مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-02سياسي

سومین پانل تخصصی همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس برگزار می شود


فرهنگی دانشجویان ایران دومین گفتگوی سومین پانل از چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را به صورت مجازی با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس برگزار می کند.

- مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران دومین گفتگوی سومین پانل از چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را به صورت مجازی با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شیوع کرونا ویروس (کووید19) و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو همه همایش ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس پانل های تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار کرده است که تاکنون دو پانل تخصصی با موضوع خلیج فارس و هویت ملی و گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس با حضور شخصیت های علمی کشور برگزار شده است.

دبیرخانه چهاردهمین همایش ملی علمی - فرهنگی خلیج فارس در ادامه نشست های خود در سومین پانل با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس با دکتر محمدرضا مجیدی مدیرعامل و رییس هیات مدیره انجمن ایرانی همکار با یونسکو و سفیر و نماینده سابق جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با محوریت دیپلماسی گردشگری و همکاری های منطقه ای در حوزه ی خلیج ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پانل تخصصی همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس برگزار می شود

سومین پانل تخصصی همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس برگزار می شود